Regulamin sklepu

Regulamin sklepu Arcotech.pl (prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem przed złożeniem zamówienia)

Właścicielem sklepu internetowego ArcoTech.pl jest firma Arcotech z siedzibą przy ul. Budowlanych 46B w Opolu , REGON: 160219964, Nr Wpisu do ewidencji 39002 prowadzony przez prezydenta miasta Opole , NIP: 754-274-08-14.

Wszystkie ceny towarów znajdujących się w ofercie Arcotech.pl podane są w złotych polskich i są cenami końcowymi.

Zakupy w sklepie Arcotech.pl realizowane są drogą wysyłkową.

Do każdego wysłanego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT. Nie wyrzucaj paragonu/faktury, gdyż jest on podstawą zwrotu lub reklamacji towaru.

Wszystkie produkty, które możesz u nas kupić, są dostępne  i znajdują się w naszym magazynie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zacznie być realizowane od razu po jego złożeniu.

 

Zamówienia:


Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go do obsługi sklepu Arcotech.pl. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na odległość (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz.271) obowiązującej od 1 lipca 2000.


1. Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na stronie sklepu Arcotech.pl nawet bez rejestracji konta przy użyciu opcji dodawania produktu do Koszyka.


2. Wszystkie ceny towarów w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.


3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.


4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych przypadkach, np. brak wpłaty w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz automatyczną odpowiedź z serwisu Arcotech.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie.

Od tej chwili zamówienie znajduje się w trakcie realizacji.

Płatności:

1. Płatności w sklepie Arcotech.pl można dokonać za pośrednictwem systemu :

- BlueMedia (podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A),
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

- PayU,
- Dotpay ( możliwość płatności kartą )
- Przelewy24,
- BLIK
- Paypal,

- Przelew tradycyjny na nasze konto firmowe: 

Santander Bank: 02109025900000000123265815  ( w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia lub imię i nazwisko Kupującego).


2. W przypadku płatności za pobraniem towar wysyłamy kurierem DPD / Inpost / Pocztex w 24h od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze).


3. Płatności należy dokonać w terminie 7 dni od daty zakupu.


Warunki dostawy i odbioru osobistego:

1. Dostawy realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex (Poczta Polska) /DPD / Inpost oraz Paczkomaty InPost.


2. Na czas realizacji zamówienia składa się kompletownie i pakowanie zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki.


3. W przypadku odbioru własnego Kupujący nie ponosi kosztów związanych z wysyłką towarów. Zamówienia można odebrać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.oo do 16.oo po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.


4. Sprzedawane przedmioty są nowe i wolne od wad z 24 miesięczną gwarancją.

Sklep Arcotech.pl dołoży wszelkich starań, aby złożone przez klienta zamówienie wysłać w ciągu maksymalnie 24h od momentu zamówienia w dniu roboczym. O ewentualnym przedłużeniu terminu realizacji zamówienia powiadomimy wysyłając e-mail na adres podany przy rejestracji (Klientowi przysługuje wtedy prawo do rezygnacji z zamówienia). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki Pocztexem (2-4 dni, ), Paczkomaty InPost (2-4 dni robocze) lub kurierem DPD/ Inpost (1-2 dni robocze).


Wysyłka i koszt wysyłki.

W ramach pakietu Zakupy Premium obecnie oferujemy darmową wysyłkę kurierem Pocztex przy zamówieniach powyżej 100zł

Paczki wysyłamy tylko na terenie kraju. Nie wysyłamy za granicę.

Paczki są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie.


Forma wysyłki:

- Kurier Pocztex 48

- Kurier DPD

- Kurier Inpost

- Paczkomaty InPost

 

1. Koszty wysyłki i transportu dla zamówień podawane są w momencie finalizacji zakupu.


2. Opłaty naliczane są według:


- wagi i gabarytów przesyłki
- formy wysyłki : przedpłata lub pobranie
- dostawcy: Pocztex (Poczta Polska) , kurier DPD / Inpost lub Paczkomaty Inpost

Ilość, waga i gabaryt towarów w przesyłce ma wpływ na cenę końcową dostawy.

3. Aktualny cennik dostawy dostępny jest w momencie zatwierdzenia zakupu produktu.

 

Gwarancja i reklamacje:

1. Gwarancja na produkt jest udzielana na podstawie paragonu lub faktury VAT. Okres gwarancji dla wszystkich naszych urządzeń to 24 miesiące od momentu otrzymania towaru. Gwarancji nie podlega sprzęt, co do którego serwis stwierdzi uszkodzenie z winy kupującego.

2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep@arcotech.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Arcotech, ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole.

3. Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji door-to-door (od drzwi do drzwi)*. Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem sklep@arcotech.pl i poinformować o chęci dokonania gwarancyjnej naprawy podając adres do odbioru towaru naszym kurierem lub prośbę o wygenerowanie etykiety do darmowej wysyłki poprzez paczkomat.

*gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl , co zweryfikujemy po numerze zamówienia.


4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


6. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail (jeśli tą drogą zgłosił reklamację).

8. Naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt na wskazany przez Kupującego adres

9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, koszty odesłania ponosi Kupujący

 

Odstąpienie od umowy.

1. W ciągu 30 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zostaną zwrócone wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.


2. Aby odstąpić od umowy, prosimy napisać na adres e-mail: sklep@arcotech.pl i załączyć uzupełniony Formularz zwrotu


3. W przypadku odstąpienia od Umowy i odesłania towaru we własnym zakresie Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu* Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem sklep@arcotech.pl i poinformować o chęci dokonania zwrotu podając adres do odbioru towaru naszym kurierem lub prośbę o wygenerowanie etykiety do darmowego zwrotu poprzez paczkomat.

* darmowy zwrot przysługuje tylko klientom , którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.


4. Przesyłkę należy odesłać na własny koszt na adres Arcotech ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole lub skontaktować się ze sklepem poprzez email sklep@arcotech.pl w sprawie darmowego zwrotu.

Możecie Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Dane sprzedawcy:

Arcotech
Budowlanych 46B
45-123 Opole


Ja (imię i nazwisko):

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy:

Numer zamówienia (nie jest wymagany):

Data zawarcia umowy (data zakupu):

Data odbioru towaru:

Imię i nazwisko:

Adres:

Data:

Numer konta do zwrotu:


....................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji

Kliknij tutaj aby pobrać gotowy formularz:  Formularz zwrotu

 

4. Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem (płatnej przy odbiorze)

5. Odsyłając produkt Kupujący powinien zadbać aby był on porządnie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu. Jeżeli produkt nie był użytkowany zgodnie z instrukcją i nosił ślady uszkodzeń potwierdzających użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem i instrukcją to zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta sklep Arcotech.pl może zwrócić Kupującemu kwotę mniejszą, niż zapłacił. Ewentualne potrącenia ustalane są indywidualnie w zależności od stanu w jakim wróci produkt w ramach odstąpienia od Umowy.

Pozasądowy sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl