Regulamin sklepu

Regulamin sklepu ArcoTech.pl (prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem przed złożeniem zamówienia!)

Właścicielem sklepu internetowego ArcoTech.pl jest firma "ArcoTech"  z siedzibą przy ul. mjr Hubala 12 w Opolu , REGON: 160219964, Nr Wpisu do ewidencji 39002 prowadzony przez prezydenta miasta Opole , NIP: 754-274-08-14.

Wszystkie ceny towarów znajdujących się w ofercie ArcoTech.pl podane są w złotych polskich i są cenami końcowymi.

Zakupy w sklepie ArcoTech.pl realizowane są drogą wysyłkową.

Do każdego wysłanego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT.  Nie wyrzucaj paragonu/faktury, gdyż jest on podstawą zwrotu lub reklamacji towaru!

Wszystkie produkty, które możesz u nas kupić, są dostępne  i znajdują się w naszym magazynie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zacznie być realizowane od razu po jego złożeniu.

 

Zamówienia:


Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go do obsługi sklepu Arcotech.pl. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na odległość (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz.271) obowiązującej od 1 lipca 2000.


1. Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na stronie sklepu Arcotech.pl nawet bez rejestracji konta przy użyciu opcji dodawania produktu do Koszyka.
2. Wszystkie ceny towarów w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych przypadkach, np. brak wpłaty w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz automatyczną odpowiedź z serwisu Arcotech.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie. Od tej chwili zamówienie znajduje się w trakcie realizacji.

Płatności:

1. Płatności możecie Państwo dokonać za pośrednictwem systemu PayU, Dotpay, Przelewy24, Paypal, BlueMedia (podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.), wpłaty w Urzędzie pocztowym lub przelewem bankowym na rachunek firmy. W przypadku przelewów i przekazów w tytule prosimy podać tylko numer zamówienia.
2. W przypadku płatności za pobraniem towar wysyłamy kurierem DPD lub Poczta Polską w 24h od momentu złożenia zamówienia
3. Płatności należy dokonać w terminie 7 dni od daty zakupu


Warunki dostawy i odbioru osobistego:

1. Dostawy realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD.
2. Na czas realizacji zamówienia składa się kompletownie i pakowanie zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki.
3. W przypadku odbioru własnego Kupujący nie ponosi kosztów związanych z wysyłką towarów. Zamówienia można odebrać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.oo do 17.oo po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
4. Sprzedawane przedmioty są nowe wolne od wad z gwarancją lub terminem przydatności opisanym na stronie każdego przedmiotu, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży przy przedmiotach jasno opisanych, jako używane.

Sklep ArcoTech.pl dołoży wszelkich starań, aby złożone przez klienta zamówienie wysłać w ciągu maksymalnie 24h od momentu zamówienia w dniu roboczym. O ewentualnym przedłużeniu terminu realizacji zamówienia powiadomimy wysyłając e-mail na adres podany przy rejestracji (Klientowi przysługuje wtedy prawo do rezygnacji z zamówienia). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki Pocztą Polską (2-6 dni, jednak Poczta nie gwarantuje dokładnej daty doręczenia) lub kurierem DPD (1-2 dni robocze).


Koszty wysyłki:

1. Koszty wysyłki i transportu dla zamówień podawane są w momencie finalizacji zakupu.
2. Opłaty naliczane są według wagi i gabarytów przesyłki oraz w zależności od formy wysyłki EKONOMICZNA lub PRIORYTET oraz dostawcy Poczta Polska lub firma kurierska. Ilość, waga i gabaryt towarów w przesyłce ma wpływ na cenę końcową dostawy.
3. Aktualny cennik dostawy dostępny jest w momencie zatwierdzenia zakupu produktu


Reklamacje i zwroty

1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep@arcotech.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: ArcoTech, ul Budowlanych 46B  45-123 Opole.
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

VI Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zostaną zwrócone wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
2. Aby odstąpić od umowy, prosimy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@arcotech.pl.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
4. Przesyłkę należy odesłać na własny koszt na adres ArcoTech  ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole.

Możecie Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy …………………………………………………………………………………………………………………, numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy …………………………., data odbioru …………………… .

Imię i nazwisko…………………………………………………………..
Adres …..…………………………………..……………………………….
Data………………………………………………………………………….
Numer konta do zwrotu…………………………………………………………………
...................................................................Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

5. Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w sklepie arcotech.pl nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

VII Pozasądowy sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Zespół Arcotech.pl

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl