Reklamacja

Zakupy Premium - GWARANCJA door-to-door (od drzwi do drzwi)*

* gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.

 

Gwarancja i reklamacje:

1. Gwarancja na produkt jest udzielana na podstawie paragonu lub faktury VAT. Okres gwarancji dla wszystkich naszych urządzeń to 24 miesiące od momentu otrzymania towaru. Gwarancji nie podlega sprzęt, co do którego serwis stwierdzi uszkodzenie z winy kupującego.


2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep@arcotech.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Arcotech, ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole.

3. Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji door-to-door*. Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem sklep@arcotech.pl i poinformować o chęci dokonania gwarancyjnej naprawy podając adres i numer telefonu do odbioru towaru naszym kurierem lub prośbę o wygenerowanie etykiety do darmowej wysyłki poprzez paczkomat.


4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


6. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail (jeśli tą drogą zgłosił reklamację).

8. Naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt na wskazany przez Kupującego adres.

9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, koszty odesłania ponosi Kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl