ZAKUPY PREMIUM to GWARANCJA 3 lata door-to-door (od drzwi do drzwi)*
* Gwarancja door-to-door - przysługuje tylko Klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.
GWARANCJA I SERWIS
1. W celu uzyskania informacji na temat gwarancji/reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny do siedziby naszej firmy lub e-mailowy. Nasi konsultanci pomogą namierzyć problem i rozwiązać problem, a także udzielą wskazówek odnośnie procesu reklamacyjnego.
2. Urządzenia są objęte 3-letnią gwarancją licząc od daty zakupu. Gwarancja i serwis obowiązuje tylko na terenie Polski w autoryzowanym serwisie. Naprawione urządzenia wysyłane są do klienta tylko na terenie Polski. Nie ma możliwości wysyłki naprawionego sprzętu za granicę.
3. Paragon lub fakturę należy zachować jako dowód dokonania zakupu. W przypadku utracenia paragonu/faktury należy skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie lub e-mailowo.
4. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i fabryczne. Natomiast nie obejmuje części ulegających zużyciu.
5. Produkty przeznaczone są tylko i wyłącznie do użytku domowego, a nie do zastosowań profesjonalnych.
6. Gwarancja traci ważność w przypadku niewłaściwego użytkowania urządzenia, używania niezgodnego z przeznaczeniem, samodzielnego otwierania urządzenia i jego naprawy, a także ingerencji w urządzenie dokonywanej poza naszym autoryzowanym serwisem.
7. Okres gwarancyjny nie ulega wydłużeniu o czas trwania usługi gwarancyjnej. Dotyczy to również wymienionych i naprawionych części.
8. Szkody i wady zauważone już w chwili zakupu należy zgłosić od razu po rozpakowaniu, nie później niż po upływie dwóch dni od otrzymania zakupionego towaru.
9. Po upływie okresu gwarancyjnego wszystkie naprawy będą wykonywane odpłatnie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym.
10. Serwis zastrzega naprawę tylko i wyłącznie urządzeń sygnowanych oryginalną marką Transa Electronics®. Z serwisu nie mogą skorzystać (nawet odpłatnie) osoby posiadające podobne urządzenia innych marek. Pełne wsparcie posprzedażowe mają tylko i wyłącznie nasi Klienci.
Autoryzowany serwis urządzeń marki Transa Electronics®:
ARCOTECH S.K.A.
Ul. Budowlanych 46B
45-123 Opole
JAK PRZYGOTOWAĆ PRODUKT DO WYSYŁKI NA REKLAMACJĘ?
Krok 1: Sprawdzenie warunków gwarancji - Przeczytaj warunki gwarancji, aby upewnić się, że twój produkt podlega reklamacji. Sprawdź okres gwarancji i rodzaje uszkodzeń lub wad, które są objęte reklamacją. Jeśli nie jesteś pewien, czy twój problem podlega gwarancji, skontaktuj się z działem obsługi klienta przed wysyłką.
Krok 2: Skontaktuj się z obsługą klienta - Przed wysyłką produktu na reklamację skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu:
- e-mailowo: sklep@arcotech.pl
- telefonicznie: 794 131 550
Powiadom o problemie, który napotkałeś, i poproś o instrukcje dotyczące procedury reklamacyjnej. Zostaniesz poinformowany, czy przygotować do wysyłki cały produkt, czy tylko uszkodzony element.
Krok 3: Opakowanie zastępcze lub oryginalne - Jeśli nie masz dostępu do oryginalnego opakowania lub zostało ono uszkodzone, możesz użyć odpowiedniego opakowania zastępczego, które zapewni odpowiednią ochronę podczas przewozu. Upewnij się, że opakowanie zastępcze jest odpowiednio wytrzymałe, tak aby zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniami.
Krok 4: Zabezpiecz produkt przed uszkodzeniami - Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Użyj materiałów ochronnych, takich jak bąbelkowa folia, styropian lub gazety, aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń.
Krok 5: Dodaj komplet dokumentów i adres zwrotny - Do produktu dołącz:
- kopię paragonu, faktury lub innego dokumentu potwierdzającego zakup do opakowania. W przypadku braku poinformuj nas e-mailowo
- kartkę z adresem zwrotnym na który odeślemy naprawiony produkt. Imię i Nazwisko, Adres, Numer telefonu, adres e-mail lub adres paczkomatu.
- Opis usterki - krótki opis wady lub usterki produktu
Krok 6: Darmowa wysyłka - W przypadku napraw gwarancyjnych zgodnie z programem Zakupów Premium Klient może skorzystać z darmowej wysyłki na dwa sposoby:
- door-to-door - umawiamy za darmo kuriera DPD po odbiór przygotowanej przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres.
- paczkomaty - Klient generuje darmowy kod na paczkomat przez stronę www.szybkiezwroty.pl wybierając sklep "ARCOTECH" i wypełnieniu odpowiedniego formularza.
Krok 7: Dział reklamacji - Reklamację rozpoznajemy w terminie do 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Krok 8: Naprawa serwisowa - Autoryzowany serwis dokona naprawy produktu w terminie do 14 dni roboczych, uwzględniając rodzaj usterki oraz dostępność części serwisowych. W przypadku, gdy naprawa produktu wymaga więcej czasu ze względów technicznych, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie drogą e-mailową lub telefoniczną.
Krok 9: Odesłanie produktu - Naprawiony produkt odsyłamy na nasz koszt na wskazany przez Kupującego adres lub na paczkomat z którego został nadany "szybki zwrot".
Krok 10: Rękojmia - Kupujący ma prawo do rękojmi po 3 naprawach gwarancyjnych lub w przypadku ukrytej wady fabrycznej produktu.