
Zakupy Premium - GWARANCJA 3 lata door-to-door (od drzwi do drzwi)*
* gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.
Gwarancja i reklamacje:
1. Gwarancja na produkt jest udzielana na podstawie paragonu lub faktury VAT. Okres gwarancji dla wszystkich naszych urządzeń to 3 lata od momentu otrzymania towaru. Gwarancji nie podlega sprzęt, co do którego serwis stwierdzi uszkodzenie z winy kupującego.
2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep@arcotech.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Arcotech, ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole.
3. Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji door-to-door (od drzwi do drzwi)*. Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem sklep@arcotech.pl i poinformować o chęci dokonania gwarancyjnej naprawy podając adres do odbioru towaru naszym kurierem lub poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl, wybierając sklep "ARCOTECH" i wypełnieniu odpowiedniego formularzu.
W rubryce "OPIS" należy podać opis usterki, adres zwrotny wraz z numerem telefonu oraz adresem email. Po akceptacji przez sklep arcotech.pl wygeneruje się kod na SMS/email do darmowej wysyłki poprzez paczkomat. Kod wystarczy napisać na paczce i włożyć do paczkomatu.
*gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl , co zweryfikujemy po numerze zamówienia.
4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
6. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail (jeśli tą drogą zgłosił reklamację).
8. Naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt na wskazany przez Kupującego adres.
9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, koszty odesłania ponosi Kupujący.